MY WEEK IN PICTURES #12

Kan je al inbeelden hoe enthousiast ik was deze week aangezien het bijna Kerstmis is! Deze week is er iedere dag wel iets leuks gebeurd, met dit weekend natuurlijk de klapper op de vuurpijl πŸ™‚ Vandaag neem ik jullie mee in mijn voorlaatste week van het jaar 2016!

Het wordt precies een vereiste van mij om een foto van de lucht/zonsondergang/zonsopgang te tonen … #sorrynotsorry. In de namiddag werkte ik even voor school en zoals je ziet make-uploos en met een warm deken rondom mij. ’s Avonds vond ik het nog eens tijd om een badje te nemen. Heel random op een maandagavond, maar de bruisbal was ontzettend verbazingwekkend. Hij rook echt heerlijk en blijkbaar zaten er superveel glitters in!

Dinsdag had ik mijn laatste lesdag die ook nog eens vroeger was gedaan, dat kwam perfect uit. Ik moet me altijd inhouden bij groenten- en fruitwinkels om niet alles te kopen. Ben ik de enigste die vind dat het er altijd zo lekker uitziet? Net zoals iedere dinsdag kwam de rest van de familie ’s avonds thuis eten. De 2 hondjes van mijn broer hadden zich al voor de kachel gelegd.

Eindelijk mijn haar terug kort! Een paar maanden geleden (8, ik weet het …) ben ik naar de kapper geweest en had ze het opgeknipt en mooi in model gebracht. Maar daarna kreeg ik er zelfs niets meer mee gedaan waardoor ik maanden mijn haar in een dot had. Dus nu is het weer tijd om het lekker los te laten hangen aangezien alles nu bijna terug 1 lengte is. ’s Middags maakte ik snel een simpele pasta omdat we in de namiddag naar Tongeren gingen, naar de AVA. Dit was vooral om een tafellaken te halen voor bij Kerstmis. Maar hoe geweldig zijn de piΓ±atas? We waren nog een paar winkels in gegaan waar ik zelfs nog een topje heb gevonden voor Nieuwjaar, maar dat zullen jullie volgende week zien πŸ˜‰ ’s Avonds kon ik het ook niet laten om deze foto van Jutah te maken. Ze zag er gewoon tΓ© schattig uit.

Mijn dondervoormiddag begon met het huis een beetje schoon te maken en met Jutah te wandelen, want mama had belooft als ik dat had gedaan, we in de namiddag naar Hasselt zouden gaan. We zijn inderdaad in Hasselt geweest, maar zijn nooit uit de auto gestapt. We vonden gewoon helemaal geen parkeerplaats! Dus gingen we maar ons troosten met koffie en een stukje taart om te delen in de Sanseveria. Het begint er nu op te lijken alsof ik daar iedere week zit! Ik had ook echt een vrijdaggevoel de hele dag, maar het was nog maar donderdag.

Dat weekendgevoel kwam omdat ik in de voormiddag moest werken, wat meestal op zaterdag is. Om 13 uur had ik gedaan na een drukke werkdag en in de namiddag was ik zo moe dat ik me weer een uurtje op bed heb gelegd. Om daarna weer even goed te werken voor school. Er is één vak dat ik dit jaar moet meenemen van het voorbije jaar en daar zijn nu weer dingen extra bijgekomen als leerstof … Echt vervelend aangezien mijn samenvatting van vorig jaar dan niet meer klopt.

Dit moest wel de vermoeidste dag zijn geweest deze week. Ik stond vroeg op om opnieuw te gaan werken. Wat vinden jullie trouwens van het geweldige pakje dat ik moest aandoen? Ik was er helemaal fan van! Eenmaal thuis gekomen, snel gedoucht en aangekleed om daarna op de trein te springen op weg naar Sam. Ik had van de winkel een ice tea mee genomen die fair trade was en er ook nog eens leuk uit zag en hij was ook nog eens lekker! ’s Avonds hebben we Kerstavond gevierd. Of maak er maar kerstnacht van … Om 1 uur was het tijd om naar mijn thuis te rijden aangezien wij altijd een kerstontbijt hebben. Maar om kwart voor 6 wakker worden, gaan werken, op de trein zitten, klierkoorts hebben en tot 1 uur wakker blijven … Geloof me, dat is geen goede combinatie. Maar het wat wel ontzettend gezellig!

En ja, 25 december, Kerstmis zelf … Ik moet jullie teleur stellen, maar ik heb deze dag geen foto’s gemaakt. Gewoon puur omdat ik zo aan het genieten was van het gezelschap dat ik het vergeten ben. Ook niet slecht om op zo’n dag niet te veel met sociale media bezig te zijn πŸ™‚ De cadeautjes zal ik jullie wel laten zien en ik kan jullie verzekeren dat ik te veel heb gegeten, haha!

Hoe was jullie Kerst?

Tine ❀

