TRENDREPORT – GLITTER

Wie mij kent, weet dat ik glittersokken heb. Wie mij kent, weet ook dat ik nog niet genoeg glittersokken heb! Glitters, waarschijnlijk heeft ieder meisje vroeger toen ze klein was een kleine obsessie met glitters in alle kleuren en vormen. Alleszins, dat zie ik toch bij mijn kleine nichtjes. Maaaaar ik moet ook toegeven dat mijn ogen beginnen te sprankelen als ik iets glinsterend zie hangen in de winkels.

1

Misschien komt het door de feestdagen of heb ik gewoon gelijk … De laatste tijd hangen er veel meer kledingstukken in de winkel met glitters. Dan heb ik het niet over pailletten, maar echt glitters. Net gelijk bij de velvettrend, vind je glitters niet alleen in juwelen maar in iedere soort vorm van kledij. Zelfs broeken helemaal bedekt met glitters! (zou je denken dat ik hier enthousiast over ben?)

Moest ik nu zo’n glitterbroek zou kopen, zou mijn vriend niet meer naar mij willen komen, vrees ik. En eerlijk is eerlijk, het zou wel moeilijk te combineren te zijn in een casual outfit. Daarom ben ik persoonlijk een enorme fan van glittersokken. Tegenwoordig kan je ze overal vinden en geloof me, ze zijn super gemakkelijk om te laten matchen met je outfit. Het is heel subtiel maar toch voel ik me altijd wat extra glamoureus πŸ™‚

Hebben jullie al glitteritems? πŸ˜‰

Tine ❀

