MY WEEK IN PICTURES #11

Dit was toch wel één van de spannendste weken voor mij. Ik had namelijk mijn eerste rijlessen! Mijn theorie heb ik gehaald in begin september en nu was het tijd voor de allereerste rijlessen. Ook had ik mijn eerste kerstfeestje (kan je al inbeeld hoe enthousiast ik daar voor was?) en zondag nog een leuke lunch omdat mijn papa vandaag jarig is!

Ja sorry, het was weer de tijd van de maand en vandaag, op de laatste dag, had ik enorm veel last van buikkrampen. En in die periode krijgt een mens zin in de meest random dingen ooit. Inderdaad, zwanworstjes bij de boterhammetjes. De rest van de dag heb ik eigenlijk niet veel gedaan. ’s Avonds was het alweer tijd voor de Slimste Mens Ter Wereld, ook al haal ik de laatste tijd de finale niet meer 😛

Anne, mijn vriendin, zit momenteel in een drukke periode door stage waardoor we besloten om bij onze springuren even snel naar Hasselt te gaan voor wat comfort food en niets anders werkt beter als Tasty Bowl! In de Pull&Bear had ik deze hoodie gevonden. Ik heb normaal gezien een hekel aan hoodies, maar deze vond ik ontzettend leuk. In de Lidl was er een actie van Capri Sun, 40 stuks … Inderdaad, 40 stuks!

Deze week lijkt het alsof ik niet zoveel heb gedaan … Woensdag was dus mijn eerste rijles en na 2 uur helemaal concentreren, was ik toch wel enorm moe! Het ging trouwens heel goed 🙂 in de namiddag zijn mijn ouders naar de sauna geweest en ik heb echt wel een dutje gedaan. ’s Avonds had ik absoluut geen zin om te koken dus heb ik was frietjes gebakken en natuurlijk naar Dr. Phil gekeken!

Zoals je ziet stond er donderdag ook rijles op het programma! Maar eerst heb ik in de voormiddag ‘snel’ mijn kwasten gewassen. Ik dacht dat het snel ging gaan, maar uiteindelijk was ik er nog een half uur mee bezig. Misschien een klein nadeel aan extra kwasten kopen 😉

Na mijn rijles vrijdag, ging ik meteen de trein op richting Oost-Vlaanderen. Mijn vriend en ik gingen namelijk naar een kerstfeestje van een vriendin in Gent. Toen hij mij oppikte aan het station, ging hij eerst nog even via de carwash. ’s Avonds heb ik eigenlijk geen foto’s genomen, ik heb er eigenlijk ook niet aan gedacht.

In plaats van een luie zondag, hadden we een luie zaterdag! Sam moest wel een cadeautje gaan halen voor één van mijn broers voor Kerstmis dus waren we naar de Media Markt gegaan. Ze hebben daar zulke leuke platenspelers en eigenlijk wil ik er stiekem ook één. Alleen jammer dat mijn verjaardag in oktober is 😛 Ook kwam het artikel online van mijn nieuwe kwasten. Wou ze even hier ook vermelden omdat ik ze toch zo mooi vind!

Zondagvoormiddag was het tijd om naar huis te rijden. Alhoewel, niet naar huis want we gingen lunchen met heel het gezin voor papa zijn verjaardag. Sam zijn auto heeft bluetooth waadoor ik mijn gsm eraan kan koppelen dus dat betekende dat ik het laatste uur DJ was! We zijn gaan eten in De Zwaan in Godsheide waar mijn ouders al vaker naartoe zijn geweest. Wat was het lekker! Ik heb nog altijd genoeg gegeten 🙂

Tine ❤

 

