BOOZYCOSMETICS ROSE GOLDEN JEWELRY BRUSH SET

Wat doe je als het Black Friday is en de kwasten die je al heel lang wilt zijn in korting en er is nog eens gratis verzendingskosten zijn. Niet te vergeten dat je ze al meer als anderhalf jaar wilt hebben … Ja, je bestelt ze gewoon! 

 

 

_dsc9857

Boozyshop is een Nederlandse webshop die verschillende merken verkoopt en allemaal in het thema waarvan ik houd … beauty! Ze hebben ook hun eigen merk waar ze vooral kwasten van verkopen en deze stonden al een lange tijd op mijn verlanglijstje. Een prachtige rosé gouden kwastenset met kwasten voor zowel  het gezicht als de ogen.

_dsc9837

_dsc9836

 

 

 

Niet alleen zien ze er geweldig mooi uit, maar ze komen ook nog eens mooi in een bijpassend make-up tasje waar de kwasten trouwens perfect in passen. De kwasten zijn synthetisch en gemaakt voor zowel poeder als crème producten. Ik zal ze alle 10 overlopen en mijn mening erover geven!

Gezichtskwasten

_dsc9847

 

Round Buffer
Deze gebruik ik nu dagelijks om mijn foundation aan te brengen. Eerst gebruikte ik mijn sponsje van Real Techniques waar ik helemaal geen afstand van kon nemen. Het was wel gek om het opnieuw met een kwast aan te brengen, maar hij brengt het heel mooi egaal en snel aan!

Precision Powder
Dit is gewoon een prima poederkwast! Misschien mocht hij een klein beetje groter zijn, maar hij doet goed zijn werk.

Round Conceal Buffer
Hier heb ik eerlijk gezegd een dubbele mening over. Op zich kan je met deze kwast heel simpel je concealer aan brengen en hij blend het ook heel goed. Maar toch vind ik het niet zo fijn werken en heb ik het gevoel dat het met een beauty blender mooier is. Waar jij wel superhandig voor is, is om concealer aan te brengen rondom je neus.

 

Contourkwasten

_dsc9845

Deze drie kwasten kan je perfect voor je bronzer gebruiken, maar om nu drie kwasten te gebruiken voor hetzelfde product vond ik een beetje gek. Niet getreurd, je kan ze ook voor iets anders gebruiken, wat ik ook heb gedaan!

Angled Contour
Deze gebruik ik het liefste voor mijn blush. Het is niet meteen de typische vorm van een blushbrush, maar zoals ik al zei … Als je een kwast wilt gebruiken voor iets anders dan moet je dat natuurlijk gewoon doen! Ik droeg nooit echt veel blush en vooral omdat ik er geen goede kwast voor had. Ik wou namelijk niet mijn contourkwast ook voor highlighter én blush gebruiken. Maar nu heb ik een goede kwast!

Precision Flat Contour
Over de perfecte contourkwast gesproken? Als je hier geen scherpe lijn mee kan zetten, dan kan geen andere kwast het! Ik gebruik altijd poeder, maar deze zou ook goed zijn voor vloeibare producten.

Face Shaper
Opnieuw, dit zou ook gewoon prima werken om te contouren. Deze heb ik dan wel gebruikt voor mijn highlighter aan te brengen. Wel een beetje voorzichtig mee zijn aangezien deze kwast niet zo fluffy is als andere kwasten waardoor je al snel heel veel highlighter kunt aanbrengen. Dat kan natuurlijk ook een pluspunt zijn 😉

Oogkwasten

_dsc9854

Soft Blender
Deze soort kwasten kan je nooit genoeg hebben. Voor dat je het weet, ben je een hele ooglook aan het maken met verschillende kleuren en dan is het vervelend dat je maar één blendingkwast hebt waar al een bepaalde kleur is in gekomen. Deze werkt dus goed, hij is fluffy en je kan er gemakkelijk kleuren mee vervagen.

Crease Shader
Hallo, perfecte crease brush! Deze werkt nu eens perfect voor oogschaduw aan te brengen in je arcadeboog. Meer kan ik hier niet eigenlijk over zeggen 🙂

Wing Liner
Dit is één van de schuin afgesneden kwastjes in deze set. Ik ben iemand die eigenlijk altijd eyeliner zet met een stiftje dus deze gebruik in principe niet. Ik twijfel er niet aan dat deze goed zou werken, maar dan had ik liever nog een platte oogschaduwkwast gezien.

Brow Liner
Een goed stevig kwastje waar je een strak lijntje mee kunt zetten. Fantastisch om je wenkbrauwen mee in te vullen!

Ze zijn nog altijd te koop bij Boozyshop met een flinke korting voor €29,99.

Wat zijn jullie favoriete kwasten?

Tine ❤

 

