MY WEEK IN PICTURES #9

Eerlijk is eerlijk, deze week was toch wel vermoeiend voor mij. Niet dat ik heel veel intensieve dingen heb gedaan, maar ik had terug meer last van mijn klierkoorts waardoor ik de helft van de tijd ontzettend moe was. Maaaaar het was wel een leuke week waar ik allemaal verschillende dingen heb gedaan!

Maandagvoormiddag hebben mama en ik ons bezig gehouden met de diepvries te wassen. Joepie, haha! Het was wel hoognodig. De rest van de dag was om eerlijk te zijn niet zo speciaal. Maar kijk eens hoe schattig Jutah naast mij lag?

Wat was het koud ’s morgens! Dan duurt wachten op de bus wel heel lang. Ik had maar tot ’s middags les en mama had het idee om iets te gaan eten in de Sanseveria in Diepenbeek. Superlekker, echt het lekkerste broodje wat ik ooit heb gegeten, maar ik was eigenlijk helemaal vergeten er een foto van te nemen. Sorry. Jullie hebben wel een foto van mijn flared jeans waarvan ik altijd vergeet dat hij zo lekker zit. In de avond, installeerde ik me in bed met de laptop en gezellige lampjes.

Woensdag gingen mama en ik (het was precies een moeder-dochterweek!) naar Hasselt op zoek naar een Sinterklaascadeautje voor mijn nichtjes wat we uiteindelijk nog online hebben besteld later thuis. Op de tweede foto zien jullie mijn absolute favoriete winkel in Hasselt. Nuts about Nuts, een winkel gevuld met noten en olijven en zo veel andere lekkere dingen. Ah, ik kan hier gewoon alles kopen! Ook had ik een geweldige kersttrui gepast in de H&M. Lekker fout en dan nog eens met een luiaard, maar uiteindelijk heb ik hem toch niet gekocht.

Op Instagram zag ik steeds foto’s voorbij komen van “smoothie bowls” en ik vond dat ik deze zeker en vast eens moest proberen. Dus dat heb ik donderdag gedaan en het was zoooo lekker. Dit ga ik sowieso iedere dag maken als ik de tijd ervoor heb! Ook was het de eerste dag van December wat betekent dat het bijna Kertmis is, yaaaaaaaaaaay! Vandaag moest ik op stoep puppysitten op de hond van mijn broer. Maar Jutah is zo asociaal (die trouwens vandaag jarig was!) dat ze steeds weg loopt en Nona alles behalve aandacht geeft. Ook kunnen jullie genieten van mijn prachtige selfie met neusstrip.

Vrijdag was het lesdag. Allee, lesdag … Ik had maar 2 uurtjes les voor de verandering. Wel een les waar ik altijd ontzettend veel notities bij maak zoals je kan zien. Eenmaal thuis, direct mijn joggingbroek aangedaan. En mijn prachtige vossensokken konden niet ontbreken!

Date night, of ja eigenlijk was het een date weekend! Zaterdag gingen Sam en ik in de namiddag gezellig naar Maastricht om wat te shoppen (ik heb een kleedje gevonden voor de feestdagen, score!) en ’s avonds sushi te eten. Ik houd echt van sushi. Ongelooflijk. Ik zou het iedere dag kunnen eten! En wat hoooooud ik nog meer van december. Al die leuke kerstversieringen overal, ik kan niet wachten!

Sinds ik wist dat Fantastic Beasts and Where to Find them in de cinema draait, wil ik hem zo graag kijken. En zondag gingen we hem eindelijk kijken! Wat was hij goed! Expres had ik er niet te veel over opgezocht aangezien het geen boek had waar het op was gebaseerd (wel bestaat en schoolboek ervan). Maar ik vond hem echt supergoed. In de namiddag hebben we ook naar Mary Poppins gekeken. Neen, ik heb niet de film gekozen maar Sam. Toen hij ’s avonds naar huis ging, was het voor mij tijd om een product te testen van de Lush die ik zaterdag had gekocht.Ā Lush will never disappoint me.Ā Gewoon Kerst op een stokje!

En jullie? Kijken jullie ook zo uit naar Kerstmis?

Tine ā¤

