OOGLOOK – ROZE

Nooit had ik gedacht dat ik iemand zou zijn die de kleur roze zou weten te appreciëren. Maar inderdaad … een roze T-shirt, roze glittersokken daar moest wel een bijpassende ooglook bij komen. Daarnaast vond ik nog eens leuk om te experimenteren met eens een andere kleur.

_DSC9100.JPG

Het is de eerste keer dat ik dit soort artikel post, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee of het goed gedaan is of niet. Sorry, maar hiermee moeten jullie het doen!

_dsc9095

_dsc9115

Zoals ik al eerder heb gezegd, draag ik niet vaak roze. Maar als je eens een dag vrij bent van school en je de hele voormiddag hebt om je op te maken, dan kan het wel eens zijn dat je begint te experimenteren. En om één of andere reden pakte ik roze en eigenlijk vind ik het nog best wel leuk!

_DSC9120.JPG

 

Ik heb vooral het Rimmel Glam’eyes HD 022 Brixton Brown heb gebruikt waar ik al eerder een review van heb gemaakt. Deze kan je hier lezen als je wilt!

_DSC9122.JPG

Op het bewegend ooglid heb ik een Color Tattoo Cream Gel Eye Shadow in inderdaad een roze kleur!

Daarom ben ik zo’n fan van make up. Je kan er lekker mee experimenteren en gewoon het hele proces ervan is zo leuk!

Wat vinden jullie er van?

Tine ❤

