MY WEEK IN PICTURES #8

Terwijl ik artikel schrijf, moet ik echt nadenken over wat ik allemaal heb gedaan … Het lijkt zo lang geleden dus je kan wel zeggen dat de week traag voorbij is gegaan! Maar wat er nu allemaal is gebeurd, zal ik jullie nu vertellen πŸ™‚

OkΓ©, maandag moest wel één van de ergste maandagen ooit zijn! Mijn vriend en ik moesten op tijd op staan, want ik moest mijn trein halen. Hij was een uur te laat als in 60 hele minuten! Maar daardoor kon mijn broer mij niet meer halen aan het station (en niemand anders kon). Dus ik ben te voet in de regen en wind vanuit Kortessem naar thuis moeten wandelen … En dat duurde meer als anderhalf uur! Echt, maandag was niet de leukste dag van de week. Trouwens, dat broodje wat je ziet was van de Panos … Ook niet lekker, het zat me precies niet mee die dag! Maar zodra ik uiteindelijk thuis was, heb ik me meteen gedoucht en mijn pyjama aangedaan en voor de rest van de dag niets gedaan!

Ik waarschuw nu al, het wordt een My Week In Pictures met vooral foto’s van eten #sorrynotsorry! Dinsdag was het een schooldag, maar ik moest me niet druk maken om Jutah want mijn broer ging haar deze namiddag halen om mee naar zijn thuis te gaan. Als ik nog eens mag klagen over eten … De bakjes waar we salades in kunnen doen worden maar kleiner en kleiner op school. OkΓ©, genoeg geklaagd! Het was een gezellige dag en ’s avonds mocht ik dus bij mij broer gaan eten. Chili con carne, hmmm, zo lekker!

Woensdag werd ik wakker met Jutah naast mij. Inderdaad, ik had haar weer eens mee naar boven genomen! Doorheen de dag heb ik eigenlijk vooral beneden alles gepoetst en opgeruimd en natuurlijk voor school gewerkt … Omdat mijn huidige laptop stuk is, mag ik even de oude laptop van mijn broer lenen aangezien ik op het moment alleen maar Word nodig heb voor school. ’s Avonds was er trouwens echt een supermooie zonsondergang. Mijn vriend was zo lief genoeg om ’s avonds laat van zijn werk nog helemaal naar hier te rijden zodat ik niet nog een nacht alleen moest slapen ❀

Nog meer poetsen op donderdag! Ik krijg het altijd zo verschrikkelijk heet als ik moet schrobben! Hebben jullie dat ook? Als afkoeling heb ik een lekker fris sapje gemaakt met mango en bosvruchten. Mama en papa hadden ook laten weten dat ze supergraag spaghetti wouden eten als ze terug kwamen, dus die had ik ook al maar klaargezet! Daarna gingen we gewoon verder met werken voor school …

Vrijdag was het blijkbaar Black Friday. Ik ben toch niet de enigste die vind dat het de voorbije jaren niet zo actueel was? Ach ja, ik heb eindelijk kwasten besteld die ik al meer als 1,5 jaar wou hebben maar nooit kocht. Met extra korting en gratis verzending, besloot ik om het toch te doen! ’s Middag kwamen mijn ouders terug van Zuid-Afrika. Eindelijk! Maar nadat ik alles netjes had opgeruimd, duurde het maar enkele seconden totdat alles weer terug vol lag πŸ˜›

Zoals jullie misschien hebben kunnen zien, kwam zaterdag het artikel online over mijn favoriete sieraden. Ik vond het wel eens leuk om zo’n artikel te maken! Kort na de middag was het weer tijd om op de trein te gaan aangezien er zondag een familiefeest was bij Sam zijn familie. Op de trein heb ik het voor elkaar gekregen om een hoofdstuk samen te vatten omdat het niet zo druk was, deze week heb ik echt veel kunnen doen voor school! We wouden ook heel graag naar Fantastic Beasts and Where to Find Them gaan kijken, maar toen we online tickets wouden bestellen, was er geen plaats meer voor ons 2. Als troost zijn we maar een frietje gaan halen bij de frituur, daar hadden we allebei wel enorm veel zin in πŸ™‚

De tante en nonkel van Sam waren 20 jaar getrouwd en dat wouden ze vieren. In een gezellig cafΓ©tje hebben we de hele namiddag gezeten en lekker gegeten. Ook kreeg ik deze foto doorgestuurd van Chiel (mijn broer) samen met Lady (de hond van mijn andere broer, ik weet het … ingewikkeld). Het is nu echt al de vierde of vijfde keer dat ze zondag koffie en taart komen eten thuis als ik er niet ben, schandalig! Jammer genoeg kon ik niet te lang blijven op het feest. Ik moest nog helemaal van Sint-Laureins naar Gent-Sint-Pieters om daarna met de trein naar huis te gaan. Eenmaal toen ik wou overstappen in Hasselt naar de trein naar Diepenbeek, kregen we te horen dat er geen bestuurder was voor de trein. HELEMAAL GEEN BESTUURDER! Gelukkig kon mijn papa mij in Hasselt komen halen!

Zo dat was mijn week! Vooral frustraties naar de NMBS toe, ook ooit eens zulke dingen meegemaakt? πŸ™‚

Tine ❀

