FAVORIETE SIERADEN

Het is niet vaak dat ik een ketting of een armband draag, maar wanneer ik eens geen ring of oorbellen aan heb dan voel ik me toch een beetje naakt! De laatste tijd merk ik ook dat ik steeds naar dezelfde accessoires grijp dus het leek me leuk om deze met jullie te delen!

Oorbellen

Oorbellen draag ik het allerliefst en wissel ik vaak af. Wat wel heel duidelijk is, dat ik van simpliciteit houd. Dus oorbellen in de gekste kleuren en vormen ga je niet snel vinden bij mij πŸ˜‰

Wanneer ik in mijnΒ 70’s mood ben, zal ik zeker en vast voor deze oorbellen gaan. Ze zijn een beetje ‘opvallender’ als degene die ik heb, maar nog altijd heel leuk.

Als ik echt niet weet welke oorbellen ik aan moet doen, dan ga ik sowieso voor deze. Deze passen namelijk bij alles!

Nog zo een paar dat ik aandoe als ik niet weet welke ik zou moeten kiezen. Deze draag ik meestal als ik voor de rest meer zilver draag. Ik heb namelijk niet veel zilveren oorbellen en deze vallen dan niet zo fel op!

Bij deze krijg ik de meeste complimenten en ik moet eerlijk zijn, ik vind ze ook echt heel leuk! En deze heb ik zelfs gewoon kunnen kopen in de Primark voor €1!

Deze zijn mijn recenste aankoop en ik ben er helemaal verliefd op! We waren op Handgemarkt in Genk en daar zag ik deze. Iets later ben ik meteen terug gegaan om deze te kopen!

Herken je ze? Deze zijn gewoon hetzelfde als de kleine knopjes als daarnet, maar je kan er een stukje bijzetten waardoor je dus deze krijgt. Twee paar oorbellen voor de prijs van één πŸ™‚

Ringen

Mijn ringetjes koop ik meestal ergens goedkoop. Ik ben ze namelijk snel beu en wissel graag af. Dus ik vind het niet zo erg als ze dan verkleuren.

Deze zijn van de Primark die ik onlangs heb gekocht omdat ik meer zilver wil dragen. Ik vind het dan ook leuk als er verschillende vormpjes zijn.

DezeΒ heb ik ook gekocht op Handgemarkt net zoals de oorbellen. Iets duurder, maar ik was al langer op zoek naar een mooie nieuwe ring van Setareh!

Zoals je misschien ziet, zijn deze al verkleurd. Ik heb ze al enkele maanden en draag ze af en toe dus daarom dat ik het niet zo erg vind als ze wat goedkoper zijn.

