MY WEEK IN PICTURES #7

Deze week was de eerste week dat ik helemaal alleen thuis zou zijn omdat mijn ouders naar Zuid-Afrika waren. Dus deze week zit eigenlijk vol met wandelingen met Jutah. Neen, grapje! Er zijn ook nog wel andere dingenΒ πŸ˜‰

Zondag zou mijn eerste nacht helemaal alleen zijn, daarom was het de perfecte reden om Jutah mee te nemen naar bed dus naast haar werd ik deze ochtend wakker! Op de boekenbeurs vorige week had ik een boekje gedaan waar er 365 opdrachten in staan, superleuk. En omdat het maandag was, verdiende ik ’s avonds wel een gezichtsmaskertje, omdat het … ja, maandag was!

Dinsdag had ik een les overgeslagen omdat ik daartussen dan nog eens 3 springuren zou hebben en dat vond ik te lang. Ik kon Jutah niet zo lang alleen laten! Anne, een vriendin, kon mij mee naar huis nemen rond 12 uur. Dus daarom dronken we in de tussentijd iets in de Sanseveria in Diepenbeek. Cappucino met sojamelk en karamel, hmmmmm. Ook was het het perfecte weer om mijn avocadosokken aan te doen. Jawel, die heb ik ook!

Naast dat ene boekje van maandag, had ik ook een notitieboekje gekocht met hier en daar een feministische quote. Daarom zocht ik er zelf een paar die ik er eventueel in kon schrijven of plakken. ’s Avonds was er een mooie zonsondergang en ik vond de plantjes ervoor ook wel leuk!

Neen neen, de voorbije dagen ben ik gewoon gaan wandelen met Jutah maar toen had ik gewoon geen foto’s genomen. Behalve vandaag dan. Mijn blauwe regenjas staat een ‘beetje’ in contrast met de blaadjes van de bomen, kijk trouwens hoe mooi ze zijn! Deze week had ik ook ontdekt dat er nieuwe afleveringen op Netflix waren van Pretty Little Liars. YAASSSS. Maar het waren maar 10 afleveringen, dus die had ik snel gekeken … Deze keek ik terwijl ik mijn zelfgemaakte sushi at, ’s avonds!

Vrijdag werd ik wakker en kwam ik tot de realisatie dat ik mij had verslapen! Dat was nog nooit gebeurd in de voorbije 3 jaar en ik was helemaal in shock! Ik had dan ook geen bus meer om op school te geraken, dus bleef ik maar thuis … Dus opnieuw een lekker lange wandeling en er was zelfs een regenboog! Eenmaal thuis, plakte ik was afbeeldingen in het notitieboekje waarover ik het had en at ik een stukje heerlijke gevulde speculaas. ’s Avonds vind ik het nog altijd raar om alleen te zijn. Ik ben dan ook iemand die zoveel mogelijk lichten aan laat πŸ˜› Maar als Jutah er bij is, is het natuurlijk minder erg!

15153116_10211456727681874_821096775_o

Amai, wat een scherpe foto! ’s Ochtends was ik gewoon gaan werken en ’s middags waren twee broers (en de aanhangsels πŸ˜‰ ) komen eten. Inderdaad, geen foto’s van genomen. Maar ’s avonds kwam Anne eten. Jammer genoeg was zij de enigste aangezien een andere vriendin niet kon. Gelukkig was het ook gezellig alleen met haar, maar daar twijfelde ik niet over!

Zondag moest ik mijn wekker zetten want ik ging met de trein naar mijn vriend. Maar ik had helemaal geen wekker nodig, het was zo hard aan het regenen en aan het waaien! Gelukkig was het op de trein lekker droog en warm. En eenmaal bij Sam, legde we op ons bed om naar Futurama te kijken. In de avond gingen we met het gezin kreeft eten, had ik nog nooit geproefd! Maaaar het was lekker!

 

