MY WEEK IN PICTURES #6

Ik zal me moeten excuseren … Deze week heb ik heel weinig foto’s genomen. Maar dat vooral omdat ik deze week een kleine sprint heb gedaan op gebied van schoolwerk. Hier en daar heb ik wel iets gedaan en dat deel ik natuurlijk graag met jullie vandaagย ๐Ÿ™‚

Maandag heb ik absoluut geen foto’s gemaakt! In de voormiddag was ik gewoon nog bij mijn vriend zijn thuis, maar omdat er niemand was om mij te komen halen aan het station thuis, moest ik ook nog met de bus naar huis. Daardoor was ik 4 uur (!) onderweg voordat ik thuis was en laten we eerlijk zijn … We weten allemaal dat ik gewoon muziek heb geluisterd en op mijn telefoon heb gezeten ๐Ÿ˜›

Dinsdag was het lesdag, maar omdat ik pas om kwart voor 10 begon, had ik nog even de kans om de stad in te gaan. Ik had nog een zwarte broek en een t-shirt met lange mouwen nodig, dus ik was snel de Primark in geweest. Iedere dinsdagavond komen mijn 3 broers en hun vriendinnen mee eten thuis, altijd supergezellig! En het betekent ook dat we vaak nog een ijsje eten en daar kan de discodip niet bij ontbreken ๐Ÿ˜€

Woensdag werd de wereld wakker met het nieuws dat Donald Trump de nieuwe president van Amerika wordt. Nu wil ik me niet een expert noemen van politiek, verre van! En ik denk ook niet dat Hilary Clinton een zoveel betere optie zou zijn … Waarom kunnen ze niet gewoon opnieuw Obama verkiezen? Maar ach, we zullen eerst moeten zien hoe hij het gaat doen als president, ook al heb ik niet zo’n positief beeld van hem. Wat wel positief was, was het eclairtje dat mama had meegenomen voor mij!

Mijn ouders zijn deze zaterdag vertrokken naar Zuid-Afrika voor 2 weken wat dus betekent dat ik 2 weken alleen thuis ben ๐Ÿ˜ฆ Maaaar daarom zijn we wat inkopen gaan doen, want ik ben niet van plan om in die weken de hele tijd slecht eten te eten! En we wouden even de Action in en iedereen weet dat het gewoon onmogelijk is om daar naar binnen te gaanย zonder iets te kopen. Zoals ik in het begin zei, heb ik veel gewerkt voor school … Dus daar heb ik ook maar eventjes een foto van gemaakt! Ook vervelend was dat de lamp boven de livingtafel niet meer scheen, net waar ik altijd onder zit. Daarom dat er ook een foto is van mijn bureau waar ik naar ben verhuisd ๐Ÿ˜›

BOEKENBEURS! Ja! Dit jaar had ik opeens het gevoel dat ik heel graag naar de boekenbeurs wou gaan, want daar was ik nog maar รฉรฉn keer geweest. En omdat mijn broer moest signeren, kwam hij met het idee om mij mee te nemen. Er was รฉรฉn boekenstand waar ik mij echt in moest houden om niet alles te kopen … Want ik houd namelijk ontzettend veel van notitieboekjes, ik kan er nooit genoeg van hebben! Ook ben ik iemand die zo goed als nooit alcohol drinkt (i know, right?), maar een appel cider drink ik dan wel eens graag ๐Ÿ™‚

Na het uitknuffelen en uitzwaaien van mijn ouders op zaterdagochtend, zijn Sam en ik snel even naar de winkel gegaan. Er waren namelijk een paar dingen die ik niet hebben kunnen vinden die ik in de Carrefour dan weer wel heb gevonden. ’s Middags aten we een broodje waar Sam veel zin in had. Pesto, rucola, zongedroogde tomaatjes en Italiaanse ham. Hmm, zo lekker. In de namiddag zijn we gaan wandelen met Jutah, want voor haar moet ik nu extra goed zorgen ๐Ÿ˜‰ Maar we hebben ook Trivial Pursuit gespeeld waar hij uiteraard heeft gewonnen!

15102284_10211390312141527_1536725838_o

Niets zo leuker als een luie zondag. En dat hebben we uiteraard gehad dit weekend! Wel hebben we Django Unchained gekeken en het is nu officieel … Ik kijkย nooit meer een films vanย Quentin Tarantino! Gewoon te overdreven bloederig.ย Samen op de zetel met in de namiddag een wandeling met de hond en ’s avonds een lekkere pasta pesto. Beter kan gewoon niet ๐Ÿ™‚

Tine โค

