BXL – NOVEMBER

Wat doe je als je nog een cadeau zoekt voor je lief en je naar de Harry Potter expo wilt gaan in Brussel? Je boekt gewoon een weekendje Brussel! Neen neen, zo is het niet gegaan. Geloof het of niet, ik ben nog nooit in Brussel geweest. Ik had zelfs nog nooit het Atomium gezien.Toerist zijn in eigen land kan ook enorm leuk zijn.

14958015_10211323537152194_768468173_o

Om eerlijk te zijn heb ik geen foto’s gemaakt op de Harry Potter expo (maar we zijn er echt geweest!). Vooral omdat het daar nog al donker was en ik meer zin had om Γ©cht naar de rekwisieten te kijken in plaats van door mijn camera πŸ™‚

Via Travelbird had ik een nachtje geboekt in het Pantone hotel, meer gelegen in het Zuiden van Brussel. Het was het goedkoopste (sorry, ik ben nog een student) en leek me ook wel het leukste. Iedere kamer had zijn eigen kleur en wij hadden paars. Nou paars, er was meer blauw aanwezig!

In de namiddag hadden we allebei eigenlijk zin om wat te gaan winkelen. Sam en ik hadden wat wintertruien nodig en die hebben we allebei gevonden! Weer typisch voor mij om winkels in te gaan die er niet in Hasselt zijn, maar dan toch een trui te kopen in de Pull&Bear πŸ˜›

Wat we zeker wouden bezoeken in Brussel was het Natuurhistorisch museum! Ik kan jullie met zekerheid zeggen dat wij het enigste koppel waren met kinderen, haha. Maar het was wel enorm leuk, interessant, maar ook zooo groot! Dat hadden we niet verwacht waardoor we echt uren er in rond hebben gewandeld om zeker te zijn dat we alles gezien zouden hebben. Toen we eenmaal buiten kwamen, was het alweer tijd om te gaan vertrekken eigenlijk … Inderdaad, we zijn nog niet eens naar het centrum geraakt om bijvoorbeeld te Grote Markt te zien! Schandalig? Misschien voor sommigen, maar voor mij misschien wel een reden om nog eens naar Brussel te gaan πŸ˜‰

14958191_10211323534512128_1410726202_o

Het was inderdaad fijn om eens weg te zijn en ergens anders te overnachten en een stad ontdekken met je tweetjes. Daarom was het een geslaagd weekend, ook al hebben we maar echt ‘drie grote dingen’ gedaan πŸ˜€ Maar we hebben alles rustig gedaan en ik heb er echt genoten!

Zijn jullie al in Brussel geweest?

Tine ❀

