OOTD – FLARED JEANS

Als je me een aantal jaar geleden had gezegd dat ik ooit een flared jeans zou dragen, zou ik eens heel hard hebben gelachen. Maar ja … Nu zit ik dus wel een artikel te schrijven over mijn eigen exemplaar! Vandaag neem ik jullie mee naar de details van mijn outfit!

 

 

_dsc9158

Allereerst de riem, die ik een paar weken geleden heb gekocht in de Primark. Ik had dit exemplaar een paar keer gezien voorbij komen op Instagram, vaak kwamen deze van Topshop of Urban Outfitters. Maar zo’n riem moet toch wel gepast worden dus ik was zeer blij toen ik deze tegenkwam in de winkel!

_DSC9194.JPG

 

 

Zoals je ziet, een echte flared jeans. Ik lieg niet! Ik draag deze dus écht en ik houd er ook nog eens van. Ik moet wel nog wat experimenteren ermee, want in mijn ogen zijn er maar één of twee bloesjes die er op passen terwijl er natuurlijk veel meer zijn!

_dsc9216

 

Het liefst draag ik ze met deze laarsjes met nog een extra scherpe punt, dat maakt mijn benen namelijk nog langer! Deze heb ik een aantal jaren geleden in Maastricht gekocht. Vraag me niet waar, want ik heb geen idee.

Jullie weten het, ik hou van simplistische sieraden! Omdat er in de riem zilver zit, heb ik dan ook voor zilveren ringen en oorbellen gekozen.

Hebben jullie al een flared jeans in jullie kast? Of verkiezen jullie toch een skinny jeans? πŸ˜‰

