MY WEEK IN PICTURES #5

Wat? Week In My Pictures op vrijdag? Neen, ik heb me niet van dag vergist. Maar aangezien ik morgen een weekendje naar Brussel en daar een apart artikel over komt, leek het me te gek om de foto’s dubbel te posten. Dus terwijl ik op de trein zit, kunnen jullie genieten van een vervroegde My Week In Pictures!

Vandaag waren Sam en ik alleen bij zijn thuis. Het ging niet echt bepaald beter met hem en de dokter was blijkbaar alleen in de voormiddag beschikbaar waardoor hij niet meer is kunnen gaan. Opnieuw een rustig dagje, maar dat vond ik niet zo erg. ’s Avonds heb ik dan ook voor ons twee gekocht wat erg in de smaak viel, ook al was het met dingen die ik nog vond in de frigo. Wok met scampi, altijd lekker!

Dinsdag ging ik terug naar huis, ook al was ik nog graag gebleven! Gelukkig moest ik Sam niet zo lang missen, want vrijdag zou ik hem opnieuw zien. We hebben ’s morgens nog samen ontbeten, wat televisie gekeken, ik heb ’s middags snel iets gegeten voordat hij mij naar het station bracht. Met lange treinritten krijg je tenminste wat schoolwerk gedaan! Ik wou eerlijk gezegd ook wel graag naar huis gaan, want mijn broer ging ’s avonds hamburgers maken. Daar had ik al zo lang zin in! Superlekker! Nona was moe van de hele dag bij mama en papa te zijn.

Woensdag was het weer wat tijd om te werken voor school, maar ook voor de blog. Zoals je ziet, heb ik verschillende notitieboekjes … Een agenda, eentje voor school en privé, eentje voor de planning van de blog EN dan nog waar ik al mijn ideeën in schrijf. Als je al zoveel notitieboekjes hebt, moet je er ook een doel voor vinden! In de namiddag zijn mama en ik nog snel naar de winkel gegaan (en naar de Tom&Co, kijk naar de konijntjes!). Maaaar ’s avonds ging ik met Yoeri en Chiel naar Doctor Strange. De nieuwe Marvelfilm met Benedict Cumberbatch! Een topcombinatie en een geweldige film 😉

Vorige week had ik een pyjama gekocht bij de Primark en ik vind hem echt geweldig! Die ochtend kreeg ik ook een e-mail van de Sacha dat ze 20% korting gaven omdat het de ‘Dag van de Webshop’ is … Dat is heel gevaarlijk, maar ik heb nog niets besteld! ’s Middags maakte ik een quinoasalade

Nu de reden waarom dit artikel op vrijdag komt. Zoals je ziet is mijn koffer al gepakt (niet dat ik zoveel meeneem) omdat ik dit weekend naar Brussel ga! Wat namelijk mijn cadeau voor mijn vriend was. Bij de tweede foto zie je de ravage die mijn nichtjes aanbrengen als ze met mijn oude Polly Pocket spelen, zolang ze het maar leuk vinden! Ook had mama deze ongelooflijke schattige foto van mijn 3 broers gevonden, die nu leuk op mijn kamer staat 🙂

Maak jullie geen zorgen, de foto’s van Brussel zal ik sowieso delen! Alleen moeten jullie nog even geduld hebben.

Wat gaan jullie dit weekend doen?

Tine ❤

