MY WEEK IN PICTURES #4

In het begin dacht ik niet dat ik deze week ging overleven. Dinsdag les van 8u30 tot 17u45? Dat zou mijn dood worden! Maar kijk eens aan, ik schrijf alweer mijn vierde ‘My week in pictures’. De rest van de week werd wat rustiger en zaterdag was helemaal het toppunt met het ontspannen in een privésauna. Hoera voor late verjaardagscadeautjes!

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik HOUD van bloedworst (oftewel rode pensen á la Vliermaalroot). Daarom was ik ook enorm blij dat we dit konden eten ’s middags. Natuurlijk met appel erbij, want anders is het niet compleet! Maandagnamiddagen ben ik vaak alleen thuis en tijdens het vieruurtje dronk ik een kopje thee met koekjes met een fruitglazuur. Terwijl ik keek naar de laatste aflevering van seizoen 5 van Once Upon A Time 😥

Dinsdag had ik dus les van ’s morgens vroeg tot kwart voor 6. Zonder springuren dus constant les. Ik heb het overleefd! Maar tijdens de tweede les begon ik het al moeilijk te krijgen en ik had er nog twee te gaan. Gelukkig had ik een klein voedselpakket mee met wat fruit, noten en een kit kat (als dessert bij de lunch)!

Het belangrijkste wat er woensdag op de planning stond, was een eerste kennismakingsgesprek met een eventuele stageplaats voor volgend semester. Ik was gelukkig niet nerveus en het gesprek is goed gedaan, zeker een plaats waar ik zou staan! Daarna ben ik samen met mama een pannenkoek gaan eten. Eigenlijk heb ik niet zo heel graag pannenkoeken, maar deze was toch enorm lekker met bosbessen en ijs! Wat ik vandaag aanhad? Een roze T-shirt met een dikke grijze golf samen met mijn roze glittersokken die ik liefst iedere dag aan zou doen!

Donderdag begon ik meteen met voorbereidend werk! Deze vrijdag ga ik samen met twee vriendinnen iets in Hasselt en daarna wou ik even de stad in gaan. Dus het blaadje van de Kruidvat werd helemaal binnenstebuiten gekeerd. Hopelijk kan ik wat dingen scoren met korting voor de blog 🙂 Daarna ging ik spontaan met Jutah wandelen waar ik enorm genoot van de herfst! In de namiddag had ik zo’n zin in ice tea, maar er stonden geen blikjes in de frigo dus had ik er maar ijsblokjes in gedaan ook al is het 10°C buiten!

Ontzettend raar om op een vrijdag te gaan werken, vooral als je gewoon bent om dit op zaterdag te doen. Dus je kan het al raden, de vrijdag liep ik de hele dag rond met een zaterdaggevoel. Maar gelukkig stond er iets leuks gepland! Ik ging in de namiddag namelijk met twee vriendinnen iets eten in Hasselt en daarna even de stad in. Het kon ook niet anders dat we naar Eve&Molly’s gingen voor een lekkere bagel!

Nu was het écht zaterdag. Wat betekende dat ik weer vroeg moest opstaan om te gaan werken, maar het betekende ook dat ik ’s middags richting Aalter ging naar mijn vriend! Door het verlengde weekend kan ik extra lang blijven aangezien hij toch niet moet werken. ’s Avonds was het dan tijd voor mijn verjaardagscadeautje, twee uren in een privésauna. In een privésauna was ik nog nooit geweest en het was ontzettend leuk. Ik was helemaal zen!

14923866_10211239331247099_531497010_o

Vandaag maar één foto. Dat komt omdat het grotendeels een luie zondag, maar ook omdat Sam zich niet zo goed voelt. Dus mijn gedachten waren ook niet meteen bij het maken van foto’s. Maar de voorbije dagen zijn er genoeg foto’s om te bekijken 🙂

Tine ❤

