WHITE AS SNOW

Witte sneakers. Sinds vorig jaar zijn ze helemaal hip en je ziet iedereen ermee lopen. Of ja, eerder wandelen 😉 Mijn oud paar was nodig toe aan vervanging na ze een aantal jaar te dragen. Toen ik dit paar zag in La Bottega, was ik meteen verkocht!

Schoenen moeten oftewel heel klassiek, simpel zijn voor mij of er moet een gek kantje aan zijn. Bij deze kan je al raden welke soort ik heb gekozen. Inderdaad, een paar schoenen waar iets speciaals aan zit.

_dsc8856

 

Geen idee hoe de print zou noemen. Ruitjesprint? Want het is geen slangenpatroon of dat van een krokodil. Laten we het gewoon houden op ruitjesprint! Ook sorry de niet zo propere schoenen meer … Maar ik kon gewoon niet wachten om ze te dragen!

_dsc8881

 

Hier zien ze er al terug wat witter uit!

_DSC8888.JPG

Tine ❤

 

 

