MY WEEK IN PICTURES #3

Een nieuwe maandag, een nieuwe week, een nieuwe My Week In Pictures! Deze week een week waarin ik naar school moest, weer ging puppysitten, een taart gemaakt … Een week waar er tenminste wat dingen in zijn gebeurd in vergelijk met vorige week!

Maandag was het weer eens hoog tijd op mijn kwasten te wassen … Normaal moet het iedere week, maarΒ ain’t nobody got time for that! Behalve deze maandag dan. Wel altijd fijn als ze eenmaal gewassen zijn, lekker fris. Daarna was het schoolwerktijd, joepie! We hadden voor dinsdag een taak en natuurlijk maakte ik die pas maandag, oeps …

Na twee weken, kon ik dinsdag nog eens naar school gaan. Eerlijk gezegd, was ik daar wel blij mee, want die twee weken waren best lang. Maaaaaaar ik had drie springuren … Gelukkig kon ik die besteden om werk voor school te doen en wat bij babbelen met mijn vriendinnen! Op de busrit kon ik beginnen aan mijn nieuw boek ‘1984’. Allee, echt nieuw is het boek niet echt … Maar ik wou hem graag lezen omdat het zo’n klassieker is! Daarnaast had ik speciaal mijn regenjas aangedaan omdat het zou gaan regenen. Het heeft de hele dag niet geregend behalve wanneer ik naar huis moest wandelen, typisch. Maar ik ben wel blij dat het herfst is, want kijk hoe mooi die blaadjes zijn aan het muur van ons huis!

Woensdag mocht ik weer een dag spenderen met de twee hondjes van mijn broer. Zo schattig, maar op momenten ook vermoeiend. Want Nona, de kleine bruine puppy, is groot genoeg om in de zetel te springen wat ze eigenlijk niet mag. Dus ik had supervaak een puppy uit de zetel moeten nemen. Jutah mag wel in de zetel dus ’s avonds keken we samen naar de Slimste Mens Ter Wereld!

In de voormiddag op donderdag was ik alleen thuis en ’s middags nam ik de tijd om mezelf een broodje te maken (mag ook wel eens) met zalm, tomaat, ei … En dat opgegeten terwijl ik naar Once Upon A Time keek, natuurlijk! In de namiddag gingen mama en ik op ronde. Mijn laptop binnen brengen, badzout halen en naar de Aveve voor snoepjes voor Jutah en eten voor de kippen. Jammer genoeg krijg ik mama niet meer overtuigd om een cactus te kopen, want ik zou er volgens haar genoeg hebben. Alsof 11 cactussen genoeg zijn! En de kerstversiering stond al klaar! Aaaaah! En net toen we naar buiten gingen, begon het keihard te regenen vandaar de druppels op mijn bril.

’s Middags kwam mijn jongste broer mee eten en stonden deze prachtige foto’s op mijn gsm! Ja, ik had hem gezegd dat dezeΒ uiteraardΒ ook gebruikt moeten worden! Mama was zo lief geweest om een donut voor mij mee te nemen waarvan de chocolade aan het papier was blijven hangen. Ach, een donut met wat minder chocola is niet zo erg! Namiddag moest ik weer naar school en was het koud genoeg om mijn lievelingstrui aan te doen. Ik had trouwens al heel lang zin in frietjes van de frituur (don’t judge) en omdat we vergeten mosselen waren te halen voor die avond, kwam ik met het geweldige idee om er te gaan halen πŸ˜‰

Zaterdagochtend begon met werken in de Alvo (supermarkt) en in de namiddag moest ik met papa mee naar de Colruyt voor de grote inkopen. Mama heeft echt een hekel aan winkelen dus hadden we de deal gemaakt dat zij zou schrobben als ik met papa naar de winkel zou gaan. Geen goede combinatie, want als wij allebei gaan winkelen, komen we met meer terug πŸ™‚ Ik had ook een oreocheesecake gemaakt …. ZO LEKKER! ’s Avonds ging ik ook nog naar een Mamzelavond, maar daar heb ik geen foto’s van … Sorry πŸ™‚

Brutaal werd ik zondagochtend wakker gemaakt door mijn twee nichtjes die zijn blijven slapen. Brutaal als in met heel veel geschreeuw! En als mijn nichtjes blijven slapen, betekent dat het er pannenkoeken worden gegeten. Vandaag was het ook Handgemarkt in de C-Mine in Genk. Sinds het begin ga ik er al naartoe en ik houd er zoveel van! Maar het is ook enorm gevaarlijk om er naartoe te gaan. De schade is een ring en een paar oorbellen, dat valt nog goed mee eh? πŸ™‚

Zo dat was mijn week! Wat hebben jullie deze week gedaan?

Tine ❀

