MAYBELLINE VIVID MATTE LIQUID

Liquid Lipsticks, ik heb al een artikel geschreven over eentje van NYX. Maar Maybelline kwam er uit met een aantal knalkleuren, maar ook de gewoonlijke nudes. Combineer dat samen met een actie van 1+1 gratis en ik koop er wat extra om te reviewen. Natuurlijk ook gewoon omdat ik ze wou hebben πŸ˜‰ Ik heb gekozen voor een bruine nudetint (duh), een klassiek rood en een donkerpaars. We moeten toch een beetje voorbereid zijn op de herfst!

_dsc8385

_DSC8391.JPG

 

In totaal heb ik er vier gekocht waarbij er eentje voor een vriendin is, dus deze kon ik moeilijk zelf reviewen πŸ™‚

Wat belooft Maybelline?

Drench your lips in vivid color. Pure pigments collide with a creamy liquid base for a soft, cushiony feel. The result? A high-impact lip that stands out! Available in a collection of intense shades.

Liquid lipsticks zijn soms bekend om uitdrogend te zijn, maar bij deze zou je het gevoel moeten hebben om romig te zijn en zelfs aan te voelen als een kussen. Dat klinkt toch wel heel interessant!

_DSC8394.JPG

 

De drie kleuren zijn Nude Thrill, Rebel Red en Possessed Plum.
– Nude Thrill: een echte nudekleur, met een oranje tint erin
– Rebel Red: een klassiek rood met een koele ondertoon
– Possessed Plum: een prachtigeΒ herfstkleur, diep paars en zeer donker

_DSC8415.JPG

 

Inderdaad, een zeer goed pigment! Dat zien we natuurlijk heel graag πŸ™‚

Nude Thrill

Toen ik deze opdeed, schrok ik wel even in de spiegel. Hij leek zo ontzettend oranje, maar eenmaal ik hem helemaal op had gedaan en mezelf goed bekeek, vond ik hem wel heel mooi! Mijn andere nude lipsticks neigen vooral naar het roze dus het is eens leuk om eentje te hebben met een andere ondertoon.

Rebel Red

Over rood gesproken! Precies dezelfde kleur als in de huls en ik ben echt verbaasd van de pigmentatie. Echt een klassiek rood dat iedereen geweldig zou staan.

Possessed Plum

HALLO, HERFST!Β Want ik kan niet wachten om deze kleur te dragen! Het is altijd spannend om zo’n donkere kleur te proberen, maar dit is er zeker eentje waar ik vaker naar ga grijpen!

_DSC8398.JPG

 

Nu heb ik de kleuren en het pigment bekeken, waar ik zeer tevreden bij ben. Wel merk ik dat er een zoete geur aan de lipsticks hangt. Het stinkt niet, maar ik heb liever dat mijn make up geen geur heeft. Ze zijn wel matte, maar het duurt eventjes voordat ze opdrogen. Maar ze zijn wel niet zo matte als mijn liquid lipstick van NYX. Ze zijn wel ontzettend romig wat fijn is!Β Ze drogen niet uit en blijven toch een aantal uur zitten!

Ze zijn te koop in Kruidvat voor €6,99.

 

Tine ❀

