MY WEEK IN PICTURES #2

Deze week was niet meteen één van de beste weken van mijn leven. Toch al zeker niet doorheen de week, want door de klierkoorts ben ik weer ziek geworden … Maar, het weekend was natuurlijk leuker! Naar de stad met mijn vriend en zondag feest omdat mijn oma en opa 60 jaar getrouwd zijn!

Maandag opnieuw een wandeling met Jutah! In de voormiddag ben ik nog snel even naar school moeten gaan voor een gesprek over mijn stageplaats. Nog steeds zoekende dus, maar ik heb gelukkig nog een hele tijd om te zoeken. Jutah is trouwens allesbehalve een held op gebied van koeien. Ze wandelt er een kilometer rond, maar ze probeert wel in de wei te gaan om er te rollen. In de namiddag was ik alleen thuis en kon ik rond 4 uur genieten van nog overschot van de taart van zondag 😉

Maandagavond voelde ik een kleine kriebel in mijn neus en inderdaad dinsdag … snotverkouden. Een verkoudheid is natuurlijk niet zo erg, maar als je al een keelontsteking en zoveel vermoeidheid hebt gehad in de afgelopen maand dan kan je dit toch wel missen. Daarom was het een lui dagje. Maar het was blijkbaar wel enorm mistig dinsdag!

Woensdag heb ik precies geen foto’s genomen, ik was weer de hele dag alleen thuis waardoor er ook niet veel is gebeurd.

Die avond gingen we ook naar Alex Agnew gaan in de Velinx in Tongeren. Eenmaal aangekomen beseften we opeens dat er op onze tickets 13 oktober stond in plaats van 12 oktober. Het kan alleen onze familie overkomen, maar we waren dus een dag te vroeg daar. Daarom zijn we maar iets gaan drinken in de cafetaria waar het eigenlijk enorm gezellig is. Jammer genoeg heb ik hier geen foto’s van want mijn gsm was plat 😦

Dit weekend had ik ontdekt dat het vijfde seizoen van Once Upon A Time eindelijk beschikbaar was op Netflix. Dus je kan al raden dat ik dit de hele week heb zitten kijken. Ik kijk de serie met hart en ziel en wie me kent, weet dat ik een enorme disneyfanaat ben én dat mijn lievelingsfilm Hercules is. Je kan het al raden, ik was ENORM enthousiast toen ik personages van Hercules in de serie zag en dit deelde ik uiteraard met Instagram. Ook al had ik een enorm ziek hoofd!

Deze avond was het dan écht Alex Agnew, maar omdat ik eigenlijk zo moe was en ik me niet goed voelde, is iemand anders in mijn plaats gegaan. Wel jammer, maar het leek me geen goed idee om opnieuw een avond laat in mijn bed te kruipen.

Vrijdag opnieuw een chilldag. Echt waar, het lijkt alsof ik enorm lui ben! Ik ben wel met Jutah gaan wandelen, want ze voelde zich niet zo goed. Maar eenmaal buiten ging het wel beter met haar. Mijn outfit was minder goed. Joggingbroek en dikke fleecetrui, Jani zou het eens moeten zien! Het ziet er ook alles behalve flatterend uit, maar dat moet ook kunnen 😉 Terug thuis heb ik nog wat youtubefilmpjes zitten kijken want ik heb er zoveel om in te halen! Niet te geloven!

Zaterdag moest ik eens niet gaan werken (ook al zouden de centjes wel welkom zijn, natuurlijk). Sam kwam in de namiddag en we zijn mijn jongste broer en zijn vriendin gaan bezoeken in hun nieuwe huisje. Daarna wouden we nog eventjes naar Hasselt gaan om een beetje te shoppen in een paar winkels. Maaaaar we wisten niet dat het Jeneverfeesten waren … Inderdaad, het was zo ontzettend druk en daar kan ik niet tegen! Maar door kleine binnenweggetjes in de stad, konden we naar bijvoorbeeld de Media Markt gaan zonder door heel de massa te gaan. Jammer genoeg heb ik niets gekocht 😦

’s Avonds hebben we nog foto’s zitten afdrukken want mijn grootouders zijn 60 jaar getrouwd. Ze wouden geen cadeau, maar we hebben er toch voor gezorgd! Namelijk een stamboom van de familie op een creatieve manier gebracht.

Zondag was het feest! En wel voor de reden die ik daarnet heb gezegd. Mijn oma en opa zijn 60 jaar getrouwd. Met de hele familie zijn we naar een zaaltje getrokken om het daar te vieren. En om daar de hele namiddag te eten 😉 En dat hebben we ook letterlijk gedaan. Het eten was lekker! Heerlijk toch zo’n buffet waar je bijna niet kan kiezen wat je gaat nemen!

