BODY SHOP ADJUSTING DROPS

Wie kent het probleem dat je op zoek bent naar een nieuwe foundation, maar niets is licht genoeg. Ik ken het probleem maar al te goed! Foundations, vooral degene die wat meer budgetvriendelijk zijn, zijn vaak toch net iets té donker voor mij. Maar de Body Shop heeft hier een oplossing voor! Namelijk een flesje waarmee je jouw foundation lichter kan maken! Er is ook eentje die je foundation donkerder kan maken, maar dat heb ik natuurlijk niet nodig 🙂

 

_dsc8589

Lighting Shade Adjusting Drops:

Als u een lichte of een medium huidskleur heeft dan kan het zijn dat de foundation te donker of te oranje is. De Shade Adjusting drops bevat een concentratie van wit en rose pigmenten die uw foundation neutraliseert en de gelige ondertoon verwijderd.

 

_DSC8586.JPG

Je moet dit product dus niet als foundation dragen, maar net mengen met een bestaande. Vooral in de winter is het handig aangezien onze huid dan wat lichter is. Niet dat ik het in de zomer niet gebruik, want mijn huid is licht in ieder seizoen!

_DSC8694.JPG

 

Wel een minpunt is het pipetje, het meest vervelende pipetje wat ik ooit ben tegengekomen. Er komt weinig product uit en je moet voorzichtig zijn dat je er niet te hard op duwt, want anders hangt alles vol met witte stipjes. Als ik ’s morgens 5 minuutjes moet klungelen met dat pipetje, maar ik heb een juiste kleur van foundation dan vind ik dat niet erg!

_DSC8623.JPG

 

Links zie je een foundation die veel te donker is voor mij zoals je kan zien, maar met een paar druppeltjes van de adjusting drops is hij al veel lichter. Het product doet dan ook wat het belooft, het maakt de foundation lichter. Daarnaast verandert de werking van de foundation niet, het blijft nog altijd even romig zoals het origineel.

_DSC8592.JPG

 

Ik ben er zeer tevreden mee en ben daarom ook héél blij dat ik deze nu in mijn stash heb waardoor ik misschien verschillende ‘lichte’ foundations kan uittesten zonder de angst te hebben dat ze veel te oranje voor mij zouden zijn. Natuurlijk ga je van een hele donkere foundation geen lichte kunnen maken, maar ook niet andersom.

The Body Shop Shade Adjusting Drops kost €14,95 en is nu bij The Body Shop te koop.

 

Tine ❤

