NEW: MY WEEK IN PICTURES #1

Wat? Een blogpost op maandag? Tine, heb je je niet van dag vergist? Neen hoor! Vandaag introduceer ik een (op)nieuw rubriekje die vast op maandag zal komen. Vanaf nu laat ik jullie iedere week zien hoe mijn week eruit zag. Natuurlijk gaat iedere week niet superinteressant zijn, maar da’s natuurlijk ook realistisch πŸ˜‰

Oktober lijkt misschien wel een rare maand om hiermee te beginnen. Maar dat is het niet als je mij kent! Ik houd echt ongelooflijk veel van de herfst die lekker is gearriveerd in BelgiΓ«. En natuurlijk ben ik de zesde jarig waardoor oktober extra fijn is πŸ˜€

Maandag zou normaal gezien mijn stage voor een heel jaar beginnen, maar omdat het de laatste tijd nogal druk is geweest, heb ik besloten om het een semester op te schuiven. Het was natuurlijk geen gemakkelijke keuze dus een wandeling in het bus hielp wel eventjes. Daarnaast kreeg ik ook van de dokter te horen dat ik klierkoorts heb. Dat klinkt misschien heel erg, maar nu weet ik tenminste waar die vermoeidheid altijd van komt. Dus het daarom ook beter dat ik dit semester het wat rustiger aan kan doen!

14571854_10210993760227977_269843758_o

4 oktober was het Werelddierendag en dat moest natuurlijk gevierd worden. Voor wie het niet weet, wij hebben thuis Jutah! Een Australische labradoodle die toch wel veel autistische kantjes heeft, maar daarom net liever. Daarom wat extra in de watten gelegd die dag!

Woensdag was het zo’n rustig dagje. Ik heb wat voor school gewerkt en ’s avonds kon ik even genieten van wel heel speciaal licht!

En dan mijn VERJAARDAG! Toch iets waar ik stiekem zooo van kan genieten. Eerlijk is eerlijk, ik houd er wel van cadeautjes te krijgen (wie nu niet?) en één dagje in het jaar mag ik toch wel eventjes in de belangstelling staan? πŸ™‚ In de voormiddag was ik alleen thuis, maar in de namiddag zijn mijn mama en ik gezellig naar Hasselt geweest. Links zie je ballerina’s die ik echt geweldig vond, maar het is daar net iets te koud voor en ze waren net iets te duur (lees ongeveer €325). Maaaaar ik heb eindelijk nieuwe sneakers! Witte natuurlijk en ik ben er ontzettend blij van. Er komt nog wel eens een artikel over πŸ˜‰

Vrijdag was ik puppysit van dienst. Mijn broer heeft onlangs een hondje gekocht, Nona, een spaanse waterhond. Enorm schattig, maar wel met de concentratievermogen van een vis. Lady is een andere hond die ook in de familie zit, zij is namelijk van mijn (toekomstige?) schoonzus πŸ™‚ Ik kon het niet laten om ’s middags een foto te nemen van mijn boterhammen, het plankje zag er gewoon te leuk uit.

Zaterdag kwam het artikel online over de Mary Lou highlighter van TheBalm, maar specialer was dat mijn vriend jarig was! Inderdaad, ik ben 6 oktober jarig en hij 8 oktober en eigenlijk vind ik dat stiekem wel leuk. Dan krijg ik niet alleen een cadeautje, maar dan mag ik er ook één geven!

Zondag was dan het verjaardagsfeest van ons beiden bij mijn thuis. Daarom dat ik ook wakker werd in mijn eigen kamer. Van het feest heb ik niet echt foto’s genomen, vooral omdat ik er op dat moment ook niet aan dacht. ’s Avonds hebben we naar Toy Story 3 gekeken (niet dat het zo duidelijk te zien is op het scherm). Maar films kijken in mijn bed is nooit een goed idee … Ik val ook bijna altijd in slaap!

Hoe vonden jullie mijn week in pictures? πŸ™‚

 

Tine ❀

 

 

