THEBALM MARY LOU MANIZER

On the top of the list of wanted highlighters … Inderdaad, de Mary Lou Manizer van TheBalm! Al meer als een jaar staat hij erop, ik ben er zeker van. Natuurlijk heb ik onlangs een andere highlighter gereviewd die ik al superlang wou, High Beam van Benefit. Maar nu is mijn collectie compleet … Voor eventjes dan πŸ˜‰Β 

 

 

_DSC8768.JPG

Dit weekend is mijn ‘verjaardagsweekend’, maar dit cadeautje heb ik al een week geleden gekregen van mijn vriendin. Zoals ik al heb gezegd, staat hij al een hele tijd op mijnΒ wish list en mijn vriendin was gewoon zo geweldig om mij deze cadeau te doen!

_dsc8809

 

TheBalm vind ik in het algemeen een heel erg leuk merk. Ze denken altijd na over hun verpakkingen en daarom zien ze er ook zo speels en grappig uit. Naast de Mary Lou zijn er nog twee andere ‘Manizers’ te koop, nl.Β Betty Lou en Cindy Lou.

_dsc8789

 

Hallelujah! Inderdaad.Β I know. Een prachtige goudkleurige highlighter met een intense glans. Alhoewel, dat is wat de Mary Lou belooft. Uiteraard heb ik hem in verschillende winkels al zien liggen en iedere keer geswatched, maar toch is het nog altijd spannend met een nieuwe highlighter of hij nu Γ©cht zo goed is.

_dsc8792

_DSC8765.JPG

 

 

 

Bij de lichtste aanraking komt er enorm veel glans vanaf. Hij glanst fantastisch. Daarnaast is de textuur ongelooflijk zacht en romig! Nooit gedacht dat neen highlighter romig kon aanvoelen!

Zou ik hem aanraden? En of ik hem zou aanraden! In tegenstelling tot vele budgetvriendelijke highlighters, is deze mooi warm van kleur. Maar toch vind ik dat hij bij iedere huidskleur wel mooi zou zijn πŸ™‚

Te koop bij onder andere Boozyshop voor €20,50.

 

Tine ❀

