NYX LIP LINGERIE EXOTIC

In Barcelona zag ik iemand wandelen met een zakje van NYX Cosmetics en toen heb ik meteen gezocht waar deze winkel lag. Gelukkig lag hij maar een 500 meter verder en wist ik ook welk product ik wou hebben. Zodra de Lip Lingerie collectie uitkwam, wist ik dat ik hier eentje van wou hebben!

Ik kan uren in een beautywinkel rond wandelen maar aangezien ik mijn vriend bij mij had (die het niet langer volhoudt dan 5 minuten), wou ik niet te lang binnen gaan. Maar ik wist wel dat ik heel graag een liquid lipstick wou hebben van de Lip Lingerie lijn. Liquid lipsticks zijn op het moment enormΒ hot en ik moest er natuurlijk ook eentje in mijn collectie hebben πŸ™‚

_dsc6231

 

Ik wist al snel welke kleur ik wou hebben aangezien ik toch wel wat nudes in mijn collectie heb zitten. De meeste van mijn lipsticks neigen vooral naar de iets bruinere kant terwijl deze duidelijk de meest ‘roodste’ is in de collectie.

_dsc6244

 

Het was even gek in het begin om hem aan te brengen. Het is toch net iets anders als een lippenstift uit een huls. Maar de applicator is heel fijn en werkt ook echt precies! En net zoals een liquid lipstick belooft, is hij extreem matte eenmaal hij is opgedroogd. De kleur is Exotic voor als je het je afvroeg!

_dsc6352

_dsc6365

 

De kleur vind ik ontzettend leuk, maar anders had ik hem niet gekocht! Hij is net iets gewaagder dan al mijn anderen omdat hij donkerder is dan een gewone nude. Maar ik vind hem wel heel mooi en daarom draag ik hem ook regelmatig. Voor maar €7 is hij te koop bij NYX. Snel naar Gent gaan, want daar is sinds kort een NYX winkel geopend!

_DSC6268.JPG

Tine ❀

