TRENDREPORT – PINK

Poederroze, een kleur waar ik nooit van had gedacht dat ik het mooi ging vinden. Maar het zo is zo ver, ik ben er helemaal dol op. De pastelkleuren waren vorige zomer helemaal in, maar meer en meer begint roze de hoofdrol te krijgen. Niet alleen in blouses en T-shirts, maar ook in jassen en accesoires!

Roze is echt een kleur waarvan ik altijd heb gezegd “Dat doe ik niet aan, dat past niet bij me.” Haha, was ik daar even mis! Natuurlijk heb ik nog geen hele kleerkast vol met alleen maar roze kledingstukken, maar ik ben wel al trotse bezitter van een paar roze glittersokken! πŸ˜‰

1

Mijn pinterest staat momenteel vol met deze plaatjes. Aaah, ik weet niet wat het is maar ik vind het opeens zo’n ontzettend leuke kleur. Waarschijnlijk omdat ik het nu vaak voorbij zie komen πŸ™‚ Alleen kan het een moeilijke kleur zijn, vooral voor mij. Maar dat betekentΒ niet dat ik op zoek ga naar het perfecte roze T-shirt!

Tine ❀

