BENEFIT HIGH BEAM HIGHLIGHTER

Een jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik zo geïnteresseerd zou zijn in beauty, make-up en alles wat erbij hoort. Maar hier zit ik dan, te hypen bij elke nieuwe collectie. Ik weet dat als kleine student die af en toe eens charcuterie gaat snijden, het niet mogelijk is om alles te kopen wat er op mijn wishlist staat. En geloof me, er staat veel op! Maar af en toe is er zo’n momentje dat je eindelijk de kans hebt om iets te kopen dat je al zoooo lang wilt. Dan kan je het toch moeilijk niet kopen, toch?

Er is geen ontkennen aan. Highlighten en contouren is helemaal het van het. Gelijk bij alles, zijn er altijd een paar toppers. De Mary Lou Manizer van The Balm, Champagne Pop van Becca, Albatross van Nars … Ik kan nog een tijdje doorgaan met highlighters op te noemen die ontzettend mooi zijn, maar ook ontzettend high end. Maar Tine is eindelijk eigenaar van de highlighter die ze altijd wou hebben, namelijk High Beam Highlighter van Benefit. Yaaasss!

_dsc6159

 

Een paar weken geleden ben ik naar Barcelona geweest met mijn vriend. Ik heb er enorm voor gespaard en had me voorgenomen om niet de hele tijd te kijken naar wat ik uitgeef omdat ik écht van de vakantie wou genieten. Dat heb ik ook gedaan! Begrijp me nu niet verkeerd, ik ben niet bij Chanel gaan shoppen. Maar als ik iets leuks zag, dan heb ik het wel meestal gekocht. Op het vliegveld bij de terugvlucht, zag ik de stand van Benefit staan. Toen heb ik even getwijfeld, maar ik heb hem toch gekocht! Omdat ik hem al heel lang wou en omdat er geen BTW op was!

_dsc6175

_dsc6179

Het is één van de bekendste highlighters, maar omdat er tegenwoordig zoveel mooie highlighters zijn, is hij een beetje vergeten. Helemaal onterecht als je het mij vraagt!

De highlighter is vloeibaar wat in het begin wel even wennen was. Op het eerste gezicht lijkt het op een nagellak, maar geloof me maar dat je deze liever op je gezicht doen dan op je nagels! Wist je trouwens dat je het niet alleen plaatselijk kunt gebruiken, maar ook een klein druppeltje in je foundation kan doen?

_dsc6384

 

Zoals je ziet is de highlighter duidelijk roze met een koele glans. Je hebt maar een heel klein beetje nodig om een duidelijk effect te krijgen aangezien het product zeer gepigmenteerd is. Gelukkig plakt hij niet en is hij makkelijk aan te brengen op je gezicht. Je kan hem over je foundation en poeder aanbrengen zonder dat hij je basis gaat verschuiven.

_dsc6410

 

Hier zie je hoe de highlighter eruit ziet op mijn jukbeenderen Het is een heel natuurlijke glans. Bij iets goedkopere highlighters bestaat er de kans dat je eerder glitters hebt dan zo’n mooie glans. Hij is heel natuurlijk, maar kan opgebouwd worden naarmate de intensiteit die je wilt. Op mijn arm leek hij koel, maar in mijn ogen heeft hij meer een neutrale ondertoon zodat hij op iedere huid wel mooi kan zijn. En een highlighter die licht genoeg is voor mijn bleke vel!

_dsc6158

Deze highlighter is bijvoorbeeld te koop bij de Douglas. Hij kost €27,00 voor 13 ml, maar ik heb hem goedkoper kunnen kopen omdat er geen BTW bij was. Het klinkt misschien veel (en dat is het ook, dat kan ik begrijpen) maar je komt er zo ontzettend lang mee toe omdat je maar een beetje nodig hebt. Ik ben helemaal verliefd!

 

Tine ❤

