YOU’VE GOT MAIL!

Wie kan er zich nog herinneren dat ze vroeger post kregen? Het was altijd uitkijken naar de verjaardagskaartjes die we kregen van de familie en de vrienden. Maar dat is al verleden tijd door de sociale media. Daarom word ik zo uitermate gelukkig wanneer er personen zijn die deze dingen weten te appreciรซren en er daadwerkelijk ook iets mee doen. Christine is zo iemand en van haar heb ik de mooiste post ooit gekregen.

_dsc4724

_dsc4725

Snailmail noemt ze het en om eerlijk te zijn, moest ik even opzoeken wat het nu precies is. En om eerlijk te zijn is het gewoon wat het is … Post! Vertaald in het ‘slakkenpost’ en het betekent dat het gewoon traag is. Want met een klik is een e-mail verzonden, maar er kruipt meer tijd en liefde in een ouderwetse brief!

_dsc4726

_dsc4728

Ik was al helemaal enthousiast toen ik deze, toch wel dikke, envelop binnen kreeg. En ik heb me moeten inhouden om het niet meteen open te doen aangezien ik mijn camera er nog moest bij pakken! Alles is met zo’n zorg ingepakt en er staan zelfs cactussen op de envelop. CACTUSSEN!

_dsc4729

Het eerste wat ik tegen kwam, waren deze confettikaartjes heel schattig ingepakt (blijkt dat de rest natuurlijk ook prachtig is ingepakt). De tekstjes zijn zo leuk en ik zou er nooit op zijn gekomen, maar ze klinken lief en hebben ook weer een betekenis. Binnenin zit er werkelijk confetti! Wat een leuk detail!

_dsc4730

_dsc4732

_dsc4733

Deze quote raakte me toch wel als ik heel eerlijk moet zijn. Ik dacht ook dat het bij een quote ging blijven. Maar neen, het is een zakdoek! En eigenlijk is hij te mooi om je neus erin te snuiten!

_dsc4741

_dsc4742

Kaartjes zijn altijd leuk! Ik kan ze gebruiken om tussen mijn vele notitieboekjes te steken, maar ook gewoon om op te hangen in mijn kamer. Er is ook een klein zakje bij dat ik ga gebruiken om mijn sieraden in te doen als ik op vakantie ga.

_dsc4747

_dsc4749

_dsc4753

_dsc4757

Ik voel me echt helemaal verwend, want er zat nog veel meer in de leuke enveloppe! Zo zijn er magneetjes (wauw), confettizaadjes die ik nog niet wou opendoen want ik heb schrik dat ik ze kwijt ga geraken en dit leuke vlechtje!

_dsc4758

_dsc4760

_dsc4763

Dit is toch wel het leukste in de post, buiten de lieve brief die ze erbij heeft gedaan. Een sleutelhanger met een cactusje aan. Echt, wow! Ik kan me herinneren dat ik vroeger op tekenacademie ook zo’n sleutelhangers heb gemaakt en ik voelde me eventjes weer een kind!

_dsc4766

_dsc4768

Deze leuke papiertjes voor recepten op te schrijven moest ik natuurlijk ook vermelden. Ik wil dit zeker gaan gebruiken, maar dan moeten het wel 2 dingen zijn die heel speciaal en heel lekker zijn!

_dsc4765

_dsc4774

Er zat ook een papiertje bij met alweer een leuk tekstje op en stickers … van cactussen … moet ik nog meer zeggen?ย Als laatste zat er ook een handgeschreven brief bij, maar deze laat ik uiteraard niet zien ๐Ÿ˜‰

Misschien vraag je je nu af: “Allemaal leuk, Tine, maar wat heb ik hier nu aan?” Christine heeft sinds kort haar eigen blog aangemaakt waarbij zij je laat zien hoe ze al deze dingen maakt. Een beetje gelijk een goochelaar die uitlegt hoe zijn trucs werken! Ik vind het een fantastisch ‘iets’ (ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet noemen) en ook gewoonย mooi. De dingen die ze erbij heeft gestoken, de dingen die ze schreef … Het leek net alsof ze me al jaren kende.

Je kan Christine en haar blok grotekleinewoorden hier vinden op WordPress, maar ook op Instagram. Je kan je zelfs aanmelden om zelf post te krijgen! Het enige wat je moet doen is zelf een brief terug sturen!

 

Tine โค

