DE CULOTTE AAN DE TOP!

Ik heb ze eens kort vermeld in een ander artikel. Toen wist ik nog niet zeker wat ik ervan vond, maar nu ben ik er helemaal verzot op! Dus ik vind dat ze meer op het straatbeeld gezien mogen worden. Ze wordt afgesneden net boven de enkels en valt iets wijder uit dan de ook zo hippe flared jeans.

Je zou denken: “Oké, een veel te korte broek, mooi hoor. En daar zal niet veel variëteit in zitten.” Ik ben er vandaag om jullie te bewijzen dat dit helemaal niet zo is!

Roest

We beginnen meteen met mijn favoriet. Misschien komt het omdat deze kleur perfect samen gaat met mijn haar, maar ik kan dus niet genoeg krijgen van deze warme bruine tinten. En ja, deze kleur kan perfect gedragen worden in de zomer!

Beige is the new white

Voor degenen die de bovenste kleur net iets te fel vindt, is er een lichtere variant. Je kan ook gewoon voor beige of zelfs wit gaan. Persoonlijk vind ik dit altijd een chique uitstraling geven.

Denim is a way of life

Al ooit een kledingstuk gevonden waar geen jeansversie van bestaat? Inderdaad, onmogelijk. Jeansjassen, jeansrokken, jeansshirts, jeanspetten … En natuurlijk ook jeansculotten! Ik was even verrast om deze versie te zien, maar ik moet eerlijk zijn en zeggen dat ik ze wel leuk vind!

Alle kleuren van de regenboog

Ben jij iemand die van een pop of colour houdt? Die graag wilt opvallen? Dan zij gekleurde culotten misschien wel iets voor jou. Net een tikkeltje meer dan een roestkleur of een beige. Want wie gaat er nu niet gezien worden in een rode of groene culotte?

Een streepje voor

Wie mij kent, weet dat ik van streepjes houd. Dus culottes met streepjes konden uiteraard niet ontbreken. Enorm leuk om 1 culotte te hebben met streepjes, maar waarom niet een hele outfit met strepen? Ze zorgen er namelijk voor dat je wat langer lijkt, want de kans is groot dat je wat kleiner lijkt door een culotte te dragen.

Back to black

Natuurlijk konden we de zwarte klassieker er niet bij vermelden. Draag hem sportief, casual, met een hakje … Alles kan en alles mag. Met deze kan je alle kanten op. En laten we eerlijk zijn, zwarte broeken hebben we nooit genoeg!

1

Ja, de kans bestaat er dat je er kleiner uitziet in een culotte. Ik besef ook dat niet iedereen er fan van is. Wat niet is, kan nog komen natuurlijk! Maar ik vind ze geweldig en open een zoektocht naar het perfecte paar. Wie absoluut de queen is van culotte verkopen? De Zara. Hier beneden heb ik mijn favorieten even op een rijtje gezet.

Draag wat je wilt! Vind je ze geweldig? Laat je dan vooral niet afschrikken door de anderen hun mening. You’re fabulous and everyone deserves to sparkle!

Voila, dat moest er even uit! 🙂

Tine ❤

